Құрметті ата-аналар, оқушылар, сұрақтарыңыз бойынша мектептің психологиялық-педагогикалық қызметінің мұғалімдеріне, мектеп басшысына әрқашан хабарласуларыңызға болады
🔶ЕРМЕНОВОЙ ДАНАГУЛЬ ТЮЛЕГЕНОВНЫ
Басшының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары
🔶АМАНЖОЛОВОЙ КЫМБАТ СЕРИКОВНЕ
педагогу-психологу
🔶ДЖАНАТАЕВОЙ ЖАНЫЛАЙ СЕРИКОВНЕ
Әлеуметтік педагог
🔶АМАНЖОЛОВОЙ РАЙХАН СЕРИКОВНЕ
🔶КОРНЕВОЙ ТАТЬЯНЕ СЕРГЕЕВНЕ.
2025 жылғы 25 сәуірде "Бурабай мектеп-гимназиясы" КММ-де.Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының Меңдіқара ауданының білім бөлімінің А. Чутаева мектеп педагогтарына арналған семинар-тренинг өткізді. "Оқушылар арасында қауіпсіз және қолдаушы қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру" тақырыбы. Педагог-психолог Ж. с. Жанатаева кәмелетке толмағандар арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу мәселесін ашып, триггерлерге, қорғау факторларына, тәуекел факторларына, аутодеструктивті мінез-құлықтың себептері мен салдарына тоқталды. Ол стресстік жағдайда баланы қалай қолдау керектігін айтты, мұғалімдерге эмоционалды ыңғайсыздықтағы студенттерге қамқорлық көрсетуді, өз сезімдерін білдіру, қиын сәттерді бастан өткергендерді байқау және қолдау қиын болуы мүмкін студенттерге қолдау көрсетуді сұрады.
Директордың тәрбие работе жөніндегі орынбасары К. С. Аманжолова мен әлеуметтік педагог Т.с. Корнева буллинг пен кибербуллингтің алдын алу тақырыбында баяндама жасап, онда мынадай түйінді тұстарды атап өтті: буллинг және кибербуллинг ұғымдары. Қорқыту мен жанжал, жанжал арасындағы айырмашылықтар туралы егжей-тегжейлі тоқталды. Соңғы кездері көптеген адамдар қарапайым реніштерді қорқыту ұғымымен шатастырды. Қорқыту-бұл мектеп жағдайында бір баланың екіншісіне әдейі, жүйелі түрде қорлауы немесе психологиялық қысымы. Сондай-ақ, мұғалімдер назар аудару керек белгілерге тоқталды: оқушының мінез-құлқындағы күрт өзгеріс (оқшаулану, мазасыздық, агрессия); объективті себептерсіз денсаулыққа шағымдар; мектептен немесе қарым-қатынастан аулақ болу; телефонды немесе интернетті пайдаланудан бас тарту. К. С. Аманжолова педагогтардың профилактикадағы рөлі туралы, олардың ұжымда қолайлы психологиялық ахуал қалыптастыруға әсер ететіндігі туралы; балаларда қарым-қатынас, сыйластық және эмпатия дағдыларын қалыптастыру туралы айтты.
Мектеп мұғалімдеріне ұсыныстар берілді: ата-аналарды профилактикалық жұмысқа тарту; баламен сенімді қарым-қатынасты сақтау; оның эмоционалды жағдайындағы өзгерістерге мұқият болу; интернеттегі қауіпсіз мінез-құлық ережелерін түсіндіру; айыптау емес, қиын жағдайлар туындаған кезде қолдау көрсету және көмектесу.
Әрбір бала өзін қауіпсіз сезінетін және атмосфера құрметке, қолдауға және ашықтыққа ықпал ететін мектеп ортасын құру маңызды.